LET OP STUDENTEN ACTIE: bij vertoon van een Collegekaart studentenkorting van 10 Euro

Is je telefoon of iPad stuk? Kom langs in Den Haag. Bekijk de prijzen voor een overzicht van alle modellen en reparaties.

Mijn type smartphone, tablet of reparatie staat er niet tussen. Wat nu?
Als jouw model of te repareren onderdeel niet op de website staat, kan je het beste contact opnemen voor meer informatie.

Wanneer kan ik mijn telefoon of tablet laten repareren en hoe lang duurt dat?
Als je een afspraak maakt zorgen we dat het onderdeel klaarligt en helpen we je binnen een 30 min. Je kunt ook zonder afspraak langskomen, dan kunnen we je (indien het onderdeel op voorraad is) binnen 30min helpen(indien het druk is kan het maximaal 60 min duren). Reparaties van tablets duurt 2 uur.

Hoe maak ik een afspraak?
Maak online een afspraak via onze website. Je kunt precies het tijdvak kiezen wanneer je langs wilt komen, dan zorgen wij ervoor dat de onderdelen voor je reparatie klaarliggen.

Waar moet ik aan denken voordat ik langs kom?
Maak altijd een back-up van je telefoon, ook als je bijvoorbeeld alleen je scherm komt laten repareren. Het kan namelijk mogelijk zijn dat de telefoon naar fabrieksinstellingen moet worden teruggezet.

Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij aanmelding?
In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, overleggen we dat eerst met je.

Kunnen jullie me helpen als ik niet weet wat er kapot is aan mijn telefoon of tablet?
We helpen je graag met het ontdekken van het defect. We zullen je toestel uitgebreid onderzoeken om het probleem te ontdekken. We overleggen altijd eerst de mogelijke oplossingen met je voordat we starten aan de reparatie. Voor het onderzoeken rekenen we geen kosten.

Vragen jullie onderzoekskosten?
Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten. Let Op: Wel voor waterschade herstel minimaal 10 euro.

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor de reparaties?
Wij gebruiken 95% originele onderdelen. Op overige locaties werken we met refurbished onderdelen en de hoogste gradatie kwaliteit in replica onderdelen. Voor Samsung reparaties maken we gebruik van originele onderdelen. Voor Huawei reparaties maken wij gebruik van de hoogste gradatie kwaliteit replica onderdelen.

Hoe en wanneer moet ik betalen?
Je betaald bij het ophalen van de telefoon of tablet.

Wat is de status van mijn reparatie?
Wij houden je altijd op de hoogte van de status van de reparatie. Mochten we gegevens of andere informatie nodig hebben, nemen we contact met je op.

Hebben jullie ook leentoestellen?
Helaas hebben we geen leentoestellen beschikbaar.

Wat als ik zelf nog garantie heb?
Dan vervalt je fabrieks- of aankoop garantie als je ‘m door ons laat repareren. Je krijgt van ons 12 maanden garantie op de reparatie(origineel onderdelen) en eventuele onderdelen die we gebruikt hebben. 6 maanden garantie op niet origineel.

Ik ben verzekerd, wordt de reparatie van de schade vergoed?
Er zijn een hoop verzekeraars en allemaal houden ze verschillende voorwaarden aan. Het is belangrijk dat je bij jouw eigen verzekeraar nagaat of de specifieke schade vergoed wordt en je deze kunt laten repareren bij Phone Doctor Den Haag. Wij kunnen je daarbij voorzien van een offerte. De reparatiekosten kun je achteraf zelf claimen bij jouw verzekeraar met de factuur.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde toestel terug?
Bij het inleveren wordt dat gemeld. In meeste gevallen binnen 30 minuten.

Mijn telefoon is nu waterdicht, is dat na reparatie nog steeds het geval?
We kunnen geen garantie geven dat je telefoon weer 100% waterdicht is. Wel proberen we ‘m weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Douchen met je telefoon raden we wel af.

Krijg ik mijn screenprotector terug?
Bij het openmaken van het toestel moeten wij soms de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat je deze niet meer terugkrijgt.|
 

Ik heb een andere vraag
Mail je vraag naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of maak gebruik van onze livechat. Je kan ook gewoon binnen lopen.

Openingstijden

Maandag 11:00 - 19:00
Dinsdag 10:00 - 19:00 
Woensdag 10:00 - 19:00
*Donderdag 10:00 - 20:00
Vrijdag 10:00 - 19:00 
Zaterdag 10:00 - 18:00
zondag 12:00 - 17:30 
* van 12:30 tot 13:30 gesloten.

Adres

:

Phone Doctor Den Haag

Herengracht 8A

2511 EH Den Haag

070 444 93 83

info@phonedoctordenhaag.nl

KvK nummer: 75043467

BTW nummer: NL245198295B03